skip to Main Content

Ondersteuning NAV2013R2 stopt

Met ingang van Mercash versie 5.30 wordt de ondersteuning voor NAV2013R2 beëindigd. We hebben hierover eerder gecommuniceerd in de releasenota van Mercash.
Lees verder

En nu? AVG in de praktijk

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of op z'n Engels GDPR) is nu enkele maanden actief. Nu de stofwolken wat neergedaald zijn, wordt het hoog tijd om te gaan kijken naar wat de AVG in de praktijk voor uw HR-activiteiten betekent.
Lees verder

Laat Mercash bewaartermijnen automatisch signaleren

De bewaartermijnen van persoonsgegevens veranderen niet door Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dus blijft gelden dat persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk mogen worden bewaard.

Lees verder

Is mailen van loonstroken AVG-proof?

Mercash krijgt regelmatig de vraag of het slim is om loonstroken aan werknemers te blijven mailen. De vervolgvraag is dan meestal: is deze methode AVG-proof?

Lees verder

Wie, wanneer en waarvoor?

Als u Mercash inschakelt zijn er meerdere personen vanuit verschillende partijen betrokken. Denk hierbij aan de betrokkenen vanuit uw organisatie als opdrachtgever, de Microsoft NAV-partner en medewerkers vanuit diverse afdelingen binnen Mercash.
Lees verder

Implementatie

Bij aanvang maken we met u een nulmeting, een blauwdruk voor de implementatie; wat is de huidige situatie en waar moet uw organisatie uitkomen met de Mercash-software?
Lees verder

Interim diensten

Met het inhuren van een specialist van Mercash verzekert u zich van continuïteit op uw HR- of salarisafdeling.  Salaris op tijd betaald en geen werk dat blijft liggen. Dat is de zekerheid.
Lees verder

Servicedesk

Vragen over de functionaliteiten en de werking van de Mercash HR- en salarissoftware? Niet alles is voor uw gebruikers meteen bekend en vertrouwd.
Lees verder

Kennissessies

Een kennissessie wordt in kleine groepen gegeven van zes tot maximaal twaalf deelnemers. Dat verzekert u van de juiste aandacht.
Lees verder

Handleiding SelfServiceDesk

Voor het indienen van meldingen (vragen, foutmeldingen, wensen) wordt binnen Mercash gebruik gemaakt van de helpdeskapplicatie TOPdesk SelfServiceDesk
Lees verder
Back To Top